måndag 23 april 2012

Sparade inga points

Det var väl ingen som trodde jag skulle spara mina 4 points va? Så jag inte gjorde nån besviken menar jag.
Herregud vad jag njöt av min knäckesmörgås... :-D

Jag funderar på om jag ska viktväkta lite halvt om halvt.. Det är ju ganska enkelt, men vet att det är så ångestframkallande om man går över nån dag..

Kanske ska ta kort på mig sj'lv i underkläder i ett provrum?? Det skulle garanterat avskräcka de flesta som ens tänker på att äta onyttigt.

Om man kanske skulle ta o hångla upp kudden...

God natt!

//XL

2 kommentarer:

  1. Hej.

    Hittade hit från din tråd på FL. Tycker du har ett sunt tänk runt viktnedgången och det är bra att du ser det långsiktligt. :)

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jag vet ju sen jag gick ner 30 kg på ett år innan, att det går inte över en natt (vilket jag både vill och ofta tror) Någonstans har man ju en vriden kroppssyn, och jag vill väl inte erkänna det, men har sagt att jag ska vara öppen i bloggen, men ett matmissbruk.
    //XL

    SvaraRadera