fredag 27 april 2012

Inget gym

Nä det bidde inget gympass, to-do listan idag var för mycket. Är ännu inte klar med alla måsten.
Dock lovade jag min lilla dotter att hämta henne med cykel, så jag får en cykeltur som motion iaf.

Nu har jag smackat i mig keso, oliver o kräftor. Mycket mumsigt, känns som det var den perfekta vårmaten idag.
Jag hittade en klänning i garderoben idag som jag bara älskar (ska sätta in bild på denna underbara kreation när jag kommer i den) så nu fick jag en push. Den är färgglad som attans, och på mig är det något otroligt, för jag bär svart jämt, och har alltid gjort det. Inte så konstigt med tanke på att jag har ständig sorg efter den smala tjejen jag var.

Nä, ut i solen igen, är man lite brun ser man smalare ut har jag hört. Jag använder gärna brun utan sol, men med måtta :-)

Nedan ser liiiiite mycket ut, alltså big no no ha ha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar