tisdag 24 april 2012

Keso + data= dålig komb

Sitter här o goffar i mig keso, tomat o räddisor, och i min iver att få i mig varenda litet kesokorn, så skvätte jag keso över tangentbordet.

Sett i spegeln igår o idag, min oläckra dubbelhaka. Det är inte så att den inte funnits där hela tiden, men ibland finns den bara helt enkelt mindre. Men nu finns den så mycket mer..

Som en kängurupung ungefär.. Eller kalkon kanske. Jo, mer lik kalkon.

Ett av mina förekort: Ni ser den där lite korkade blicken? Det är när jag försöker starta en grupp på fejjan, och de som vill vara med hittar den inte.. Men varför i hela friden ser det ut som jag har en snopp i pannan?!!

2 kommentarer:

  1. Alltså din blogg är så jävla awesome! Garvar läppen av mig varje dag :D

    SvaraRadera
  2. Tack! Den här bloggen är jag rakt av, inga krusiduller här inte :-)
    This is me in a nötskal.

    SvaraRadera