tisdag 24 april 2012

12000 steg om dagen tar bort magen

ingen aning om det är sant, var  bara lite piffig o rimmade. Är det någon som har tips på bra stegräknare? Min jag hade var en sån där lyckoräknare, tog jag ett steg, stod det 3. Min kollega går 12000 steg om dagen (jag VET, hon är inte klok, har hon inget liv lixom) men hon har gått ner typ 16 kg på snart 7 veckor, då går jag gärna också 12000 steg.
Måste tillägga så ni inte börjar tokfrossa nu, samtidigt som ni promenerar, att hon äter rätt också.

Så jag tänkte lite fint börja med kanske 5000 steg iaf.

Har ni stegräknare? Jag använder mig ju annars av runkeeper, så man får distansen iaf.

Hittar inga bra appar till min älskade android heller..

2 kommentarer:

  1. Jag har föregångaren till Omron Walking Style Pro ( http://www.stegraknare.se/default.asp?category=1 )and i löööw it. Bästa är att den inte behöver sitta på höften för att räkna steg. Ha den i fickan, runt halsen eller i BHn (där sitter min). :)

    SvaraRadera