fredag 27 april 2012

Fredagen är småtung, men gått ner i cm :-)

Inte bara för att jag vill svulla, för jag är inte sugen på nåt, utan för jag vet att jag inte får, borde eller behöver.
Dock är jag glad över att jag gått ner 2 cm runt midjan.. Men mindre glad över att det är det sista stället jag behöver gå ner på. Hänvisar till förekortet.
Jag behöver ju gå ner runt mage, rumpa, lår...

Cyklade till och från dagis idag, det är inte långt alls, men det känns i benen.. Snacka om galet otränad.

Trevlig fredagkväll på er!!!

//Fläskfian

2 kommentarer:

  1. Sluta säg till dig själv att du "inte får" äta onyttigt. Säg till dig själv att du "inte vill"!


    Hjärnan är fantastisk. Du kan intala dig själv att det är du som har makten över din kropp (vilket du har), och det kommer bli mycket lättare att avstå.

    SvaraRadera
  2. Sant. Men borde o behöver kan vara kvar :-). Du har så rätt. Fördelen med denna blogg, är att jag får feedback på massa saker. Som det du skriver, JAG bestämmer över min kropp!

    Tack!

    //XL

    SvaraRadera