måndag 23 april 2012

Första dagen över

Det var inte så jobbigt idag, men jag vet att kommande dagar kommer vara det.

Så galet nära att jag stoppade en kall fiskpinne i munnen när jag var i köket nyss. Hur galet är inte det? Jag gillar inte ens fiskpinnar. Men det är så jag funkar, äter vad som bara man får stoppa nåt i munnen.

Räknade ut med hjälp av en gammal pointsguide vad jag ätit idag, och jag har hållt mig innanför ramarna minsann. Har 4 points kvar :-) Man får ju spara 4, så ganska bra gjort *skyt skryt skryt*

Tyvärr är ju den fluffiga, bleka, tråkiga tjejen kvar i spegeln, och såklart vet jag väl att det inte går så fort, men ändå... Önsketänkande... Jeans.. snygga tröjor.. bikini istället för dykardräkt.. träningsbyxor för att de är snygga, inte för att man bara kommer i dom... 364 dagar kvar.

Egentligen ska jag bara sluta gnälla, eftersom jag fan vart tjock i ca 2190 dagar.

dykardräkt
eller:

Valet borde vara enkelt...

1 kommentar: