onsdag 25 april 2012

Dag 3 yey!

Det är dag 3.. Halleluja! Jag har de första 2 dagarna klarat mig galant!

Bara längtar tills det är dag 23. SKA klara det här, måste klara det här, vill klara det här.  Denna ständiga klädångest är ju motivation bara det. Att kunna kliva upp o bara sätta på sig vad som i garderoben. Slippa kolla om man kan ha kläderna.

Och att köpa kläder. Det gör jag inte idag, förutom leggings. Vägrar köpa mer i denna enoooorma storlek. Det är som att erkänna att den här strl är ok.

No more att känna sig som en

4 kommentarer:

  1. Åh vad du kämpar och vad duktig du är! Kram Pia C

    SvaraRadera
  2. Alltså, vilken fantastisk blogg! Hittade hit via FL och jag är såld. Och tjock, också. Men det är det slut på om nåt år eller så. Hej Viktväktarna. Förstår helt det där med leggings och klädångest. Jag sitter i samma förjävla trånga båt. Nu ser vi till att klara det här. För, vem ska göra det annars? GO! /Lisa-GBG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Kul att du är här, det är skönt att man är fler, och klart vi ska hela vägen till mållinjen. Jag verkligen vill och behöver det.

      Radera
  3. Tack Pia. galet att det tagit sån tid att verkligen ta tag i det. Jag vet ju hur lång väg det är att gå, men det får ta tid. Hoppas jag lyckas. Kram

    SvaraRadera