torsdag 26 april 2012

Glömt att äta

När jag väl glömmer att äta, så kan det gå hur lång tid som helst. Idag åt jag mitt första mål för en timme sen, då var klockan 15:20.
Så jäkla dumt, för det som händer är att jag vill äta ALLT. Mat, mc donalds, godis, inredningen...
Men åt keso, tomat och kräftstjärtar och 2 smörgåsar utan smör. Och nu har det värsta lagt sig.

Var inne i stan idag, och gick förbi ett sånt där stort skyltfönster, ochh det var fan inte kul. Den där korta tjejen med de tjocka benen var ingen annan än jag. En eloge för att jag inte gick och köpte något onyttigt, för det gör jag annars när jag känner så.. Tänker att vad spelar det för roll om jag blir liiite större, jag är ju redan så fet.

Jag ser ut som en huvudfoting. Alla jackor är så långa på mig, dels för att jag ÄR kort, och sen för att jag är tjock och måste ha jättestorlekar.

Idag är en jäkla gnälldag!

This is me:

3 kommentarer:

  1. Känner igen mig i det att när det går för långt mellan man äter så blir det inte alltid så lätt att äta rätt. Jag brukar själv vilja ha mat PÅ en gång. Vilket gör att det blir färdigmat. Starkt av dig att äta något nyttigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men jag lovar att det behövdes vilda hästar och minnet av huvudfotingen i skyltfönstret för att inte köpa något lätt o onyttigt. Men allt det här är ju på vägen att lära sig ha ett normalt synsätt på mat. När den formlern funkar, är jag på rätt väg :-). Men jag är så glad att vi är fler, det känns så mycket bättre än när jag försökt ensam.

      Radera
  2. Ja mycket lättare än när man är ensam. Det blir lättare att fuska när man är själv.

    SvaraRadera