lördag 28 april 2012

Jag ger inte upp

Gårdagen resulterade i popcorn. Det åt jag utan att få ångest, jag summerar ju points på kvällen, och är ganska duktig på att hålla mig inom mina 22 points. Men jag vv inte :-)

Idag har jag vart på ena dotterns teater, och det såldes billigt fikabröd, men jag tog en kopp kaffe, och var riktigt nöjd med "bara" det. Men ack så sugen jag var på en chokladboll... Det är nog det enda fikabröd jag verkligen gillar.





<------- MUMS!!! <3























Nu är middagen intagen, chili con carne. Jag vill inte, men jag gör det ändå.. Jag åt vitt bröd till. Det är fan inte nyttigt, och det gjorde att jag känner mig sådär svullen :-(.

Jag verkligen hatar att känna mig svullen efter maten! Magen blir enorm, och man blir helt sänkt.
Ska nog sätta lilla dottern i vagn sen o ta en prommis. Kanske skulle testa att hålla hennes tempo en dag, då lär jag nog bränna kalorier. Hon är en 3 åring på speed :-)

2 kommentarer:

  1. Mammor som lyfter bort bilar för att rädda barn i all ära, men det krävs VERKLIG styrka för att motstå den där.

    SvaraRadera