måndag 23 april 2012

Det var lättare igår

För idag är det ju dagen D. Shit vad man kan ha en massa jävlar anamma på kvällen (när man ätit allt man inte borde ska tilläggas) och bara VETA hur bra det här ska gå.

Sen vaknar man, och vill planera in ett mc donalds besök, ensam. Men det blir istället ett besök på Ica, för att inhandla Anna Skipper mat, alltså lite grönt o rött. tur är väl att jag gillar bönor, och INTE gillar nötkött...

Ska jag skriva vad jag ska eller har ätit här? Ibland kanske. Jag kommer dock skriva allt jag INTE borde äta här, mina s.k misslyckanden. Annars finns det ju ingen poäng i det hela.

Har ju hittat massa jämlikar på FL, jag tror vi kommer blir ett härligt gäng. Det är viktigt att få dela sina lyckanden, och misslyckanden med likasinnade. Och humor är något alla tjockistrådar saknar.

Och jag behöver ju humor i mitt liv :-)

Såååååå.... En shake till frukost, för jag ska fan lära mig att äta frukost, om det så är det sista jag gör (vilket inte verkar helt främmande med tanke på mitt galna BMI)

Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar