fredag 25 maj 2012

Sol o goa vänner

Idag åkte jag över till min underbara vän S och hennes man P. Hade med mig lunch i form av kycklingsallad (ovanligt va?) med bulgur.
Hade salladsost, vattenmelon, kyckling, tomat och rödlök i.
Det åts på deras gräsmatta i solen. Så jäkla underbart!!

Att sitta i solen har gjort att jag ser ut som Krabban Sebastian. Men i morgon är jag brun :-)

<----- Jag

Dagens middag blev grillad fläskfilé med pommes, men ingen i familjen orkade knappt äta nåt i denna värme, så 5 personer åt inte ens en fläskfilé på 500 g ha ha. Billiga i drift vår familj.

Jag verkligen längtar till att ta nytt kort om en månad, vill hoppas att jag kan se skillnaden då, och att den är ENORM.

Nu ska jag njuta av denna varma, härliga fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar