torsdag 17 maj 2012

Jag har gått ner i cm :-)

Det är inte mycket, men ca 1 cm på varje ställe. Midja, mage, rumpa, lår. Jag är så glad.
Syrran kom med ett kort på mig idag, det är taget för 7 år sen. Shiiit va smal jag var.

Nu sitter det på kylen som en reminder om jag vill stoppa i mig nåt onyttigt.

Jag har idag tagit 5 km slingan, det tog exakt en timme. Mitt första mål är att gå den på 55 minuter, och det slutgiltiga målet är ju att springa hela den rundan en vacker dag.

Jag går ner. Ni kan inte ana vad dessa ynka cm gör för mig. Massor kan jag säga.  Hoppet är inte ute, jag kanske slipper göra en gbp i slutändan. Jag sa ju att om jag inte gått ner minst hälften i november, skulle jag och min läkare prata om det. Men jag vill inte ha operationen. Jag kan själv!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar