söndag 6 maj 2012

Jag vill ge upp

Jag vill verkligen bara skita i det här. Jag går inte ner.
Var hos dr i vintras då jag inte gick ner ett gram, fast jag tränade som besatt o åt bra. Hon erbjöd mig direkt en utredning för en gbp op, som jag avböjde. För jag vill inte ha operationen. Idag ska jag tänka på att inte äta hela tiden,  efter den ska jag tänka på ATT äta hela tiden...

Jag ska INTE GE UPP (än) idag ska börja vv ordentligt. Ska väga varenda litet gram på maten, så får vi se. Skulle vilja ha vv appen, men då måste man gå dit först o gå med. Jag har allt hemma sen förut, så känns så onödigt.

Sen ska här införskaffas en personvåg. Jag känner att jag måste ha resultat, om så bara ett gram. Så trött på att vara stor som ett hus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*letar efter motivationen*

2 kommentarer:

  1. Klart du inte ska ge upp! Heja heja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Idag har jag fått tillbaka kämparglöden!!! :-D

      Radera