söndag 20 maj 2012

On speed

Känns verkligen som jag går på speed. Makalös ork och energi, helt jäkla underbart!!

Städade hos bästisen idag på morgonen (hon är inte lat, men vi bytte tjänster, jag gillar att städa, hon skruva möbler, vilket var bytet ), hem och fixa lite, städade, tog promenad på 4,8 km, hem o fixa vidare, lagade mat, rensade ur förrådet inne, och sen ut med grannens hundar. Och nu skulle jag kunna åka o träna :-)

Dagens gå blev 7,3 km. Nästan milen. Suger att jag inte kom upp i milen idag med.

Vi har en ny utmaning på fejjan-gruppen. Inget sött kommande vecka. Inga sötsaker, bakverk, godis eller läsk. Min stora fördel är ju att jag inte gillar bakverk o sötsaker. Godis är gott, men inget jag måste ha, MEN jag älskar Cola Light. Måste inte dricka varje dag, men om jag vet att jag inte får... jag kommer dö av sug efter cola bara för det.

Men en utmaning är en utmaning, så bara att bita i det sura äpplet.

Ny vecka, nu kör vi så det ryker. Jag iaf. inser att det inte är långt tills jag ska kasta in ett kort till. Hoppas på bra resultat!!

//XL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar