torsdag 24 maj 2012

En livsstil

Det har ju gått lite mer än en månad nu, och det känns mer som en livsstil än nån diet. Jag börjar komma tillbaka tror jag. Till den jag var innan allt det här med mat började.
Jag tror t.om att jag kommit på när allt började. Det var under min sista graviditet. Så det är ganska exakt 4 år sedan.

Jag känner mig så mycket fräschare nu, än för en månad sen, viktnedgång eller ej. Kroppen börjar må bra, och det är så viktigt.

När jag nått mitt mål, kanske man vågar kasta in "dagens outfit" också, så man är lite inne ha ha.

Just nu hoppar jag sånt trams.

Längtar tills det gått en månad till, skulle vilja se storslagna resultat. *man är aldrig nöjd*

Nu inväntar jag sista barnet som ska komma hem, sen ska jag nog ge mig ut på en promenad i det helt underbara vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar