tisdag 29 maj 2012

Dagen med förskolan

Måste inleda med att jag säger hellre dagis, men vill ju inte reta upp nån.
Var med lilltjejen på förskolan idag, och vi gick till brandstationen. Dit gick bra, men hem... Herregud vilket träningspass. 18 barn som höll i ett rep och trötta som jag vet inte vad, drog de åt andra hållet. Så jag drog dom hem.... Heeeelt slut.
Trots mina 35 år, är en brandbil fortfarande rätt coolt på nära håll ;-)
Hur går det med vikten då? Jag har ingen våg, och bästisen J;s våg har gått hädan, så finns ingenstans att väga sig.
Men jag tror inte jag vågar väga mig än. Tänk om vågen bara säger minus två kg. Då skulle jag ge upp. Jag ska väga mig sista veckan i augusti. LOVAR.
Det är bara två dagar kvar till mätning, och det känns inte som minus denna vecka. Men har rört på mig för lite.
Men maten funkar bra fortfarande. Alltid nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar