torsdag 10 maj 2012

En halv kycklingsallad

Det var middagen. Jag och maken delade, var så himla mycket i den.

Jag är sådär som person, att har jag kommit på en sak jag ska göra vad det gäller inredning, ska det göras NU, gärna igår. Jag ville byta rum på 2 av tjejerna, och göra en rockard (stavning?) på massa möbler, rum, sängar.

Så, iväg, köpte tapeter och 2 garderober. Hem, bytte rummen (vad jag ångrade att jag började) och inser att jag INTE VILL SKRUVA IHOP DEN J***A GARDEROBEN!



Jag kan just nu inte komma en enda sak jag avskyr mer än att skruva möbler.. Jo diskmaskinen. Och den rena tvätten. Men iaf.. Tack gode gud att det började regna. För när jag beklagar mig för min syster, så säger maken att han kan fixa garderoberna, eftersom han inte kan bygga altantaket i regnet.

Jag ÄLSKAR regn, men mest av allt avgudar jag min man just nu!!

Och vad har min inredningsmani med min vikt att göra?? Jo, man avverkar många kalorier på shopping, och att bära möbler!

När jag vinner pengar, så ska jag ha en stand-by snickare o allt-i-allo 24/7. För kan jag inte sova, inreder jag i huvudet, och då skulle det vara så piffigt att ha en snickare som fixar det dagen efter :-D



2 kommentarer:

  1. Ja vist är det härligt att inreda :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, när det är klart iaf :-). Och tankarna innan. Just nu är här kaos ha ha

      Radera