onsdag 30 maj 2012

Internet tillbaka o utgång 9/6

Min dator har inte fungerat pga nätverkskortet, men nu funkar den igen *lycka*

Tycker allt är så mycket roligare när jag VET att jag kan lägga in bilder.

Nästa helg har jag fixat barnvakt till tjejmaffian (våra 5 tjejer här hemma). Maken ska på bortamatch, och jag ska GÅ UT!!!!! Yey! Så nu har jag 9 dagar på mig att gå ner en himla massa så man känner sig fräsch på lördagen.

Planen är följande:

Hårt bröd uppblött i vatten. Skämt åsido, så ska jag försöka gå en mil om dagen, och klämma in minst 4 gympass innan lördagen.
Inte den minsta bit kolhydrat ska få slinka ner heller (hoppas jag).
Så svårt ska det väl inte vara när jag i stort sett kör kolhydratfritt?!

Vad kan man gå ner på 9 dagar? I cm alltså? I morgon är det mätdag, så från i morgon efter att jag mätt mig, så får mitt mål bli att kommande vecka gå ner: 2 cm runt magen, 1 cm runt midjan, 1 cm runt lår.

Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar