onsdag 11 november 2015

Tisdag 10/11

Blev morgonpass på gymmet där armarna fick sig en omgång. Lägre vikter och fler rep.
Sen hem, fick i mig lunch och sen ut med Norpan (the dog) en timme. Helt underbart väder för att gå i skogen!!

Var inne ett tag på att åka till gymmet på kvällen och köra kondition, men jag insåg att jag faktiskt inte orkade. 
Det är otroligt viktigt att lyssna på kroppen. Har ju gjort den missen ett par gånger i somras och bara kört på, vilket resulterat i att jag vart helt slut. 

Just nu ligger mitt fokus enormt mycket på träningen och maten. Självklart kommer mina barn först, men träning och mat ligger på resterande platser :)
Finns inte utrymme för så mycket mer just nu. 
Jag läser mycket om muskeluppbyggnad, rätt träning, maten, och allt annat som hör till. Det är otroligt mycket att lära, för jag vill ju göra rätt, och det ska vara bestående. 

Vill ju inte skriva här inne om 6 månader igen att nu minsann ska jag ner i vikt igen :D
Blobbtiden är över, och jag ska aldrig tillbaka dit!!! 
Kastar in mitt före kort igen, det kortet tittar jag ofta på när jag känner för att frossa. 
Och ett hur jag ser ut idag

Jag är lite mindre än kortet ovan, men ser ungefär ut så nu. Är glad att jag tagit alla dessa kort. 

//no more blobb!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar