måndag 16 november 2015

Pass 21

Idag blev det ett ordentligt pass för axlarna och ryggen.
Höjde vikterna på alla övningarna, och det kändes inte för tungt så jag inte kunde utföra dom korrekt.

Sen var jag i stan och lämnade in en av barnens telefoner, köpte en klänning (jag veeet, jag i klänning) bild kommer på det i morgon :)

På kvällen körde jag pass nr 21, crosstrainern. Hade högt tempo och högt motstånd, så var helt slut efter.

Hungrig som en varg, så snabbt hem och värma kycklingen jag gjorde igår. Här är ett sånt tillfäle där jag hade kunnat äta bara smörgåsar... en sisodär 8 stycken kanske. Helt galet.
Räknade ut idag, att när jag var som störst, låg mitt kaloriintag runt 3-4500 kalorier per dag. Det är helt sjukt.
De nivåerna fungerar om man tränar 4 timmar om dagen, stenhårt.
Idag är intaget anpassat efter hur mycket jag rör på mig.

Jag är inget proffs, utan försöker äta utifrån vad jag tycker om, hålla inne på kolhydrater och flera mål om dagen.
Jag har varken tagit hjälp av PT eller dietist/kostrådgivare. Jag kör fläskfia style. Och det har ju fungerat hittils :)

I morgon ska jag ju ut på O`Learys, och inför det besöket har jag planerat träning och mat sen i torsdags.
Så jag ska kunna ta en öl eller två utan att få ångest hoppas jag.
Maten fungerar då jag är en jobbig gäst och ber om kött och sallad, inga såser eller dressingar, eller anat tillbehör. Coleslaw brukar jag kunna ta lite av (verkligen älskar coleslaw)

Så vi hörs i morgon, pigga o fräscha. Jag är på gymmet mellan strax efter 8 till 9:30 ungefär.. Som sagt, utgång = extra träning.

//fläskfia is only mullis nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar