onsdag 25 november 2015

Onsdag

Idag vägde jag mig.. 70,2. Att det ska vara så sjukt svårt att komma under 70. Det sitter liksom fast. 
Men lite mer ner på cm blev det.

Normalt brukar vi julpynta på natten till första advent, så det är klart tills barnen vaknar, men nu den jag och mannen separerat, så blir det annorlunda. Jag och barnen pyntar idag för det är sista kvällen denna vecka vi alla är hemma tillsammans. Sen försvinner 3 av dom tills på måndag. 

Känner mig inte så förkyld längre, så ska nog ta ett lättare pass senare. Axlar eller bröst idag, ska kolla i anteckningar sen.

Nu ska jag städa här hemma. Vi gör det alla här hemma på onsdagar :) och sen har jag och äldsta egentid och ska äta lunch ihop. Min fina dott sa: vi kan äta där det passar dig. (Hon vet att jag är noga med vad jag stoppar i mig) underbara E1

//mindre fet idag än igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar