måndag 30 november 2015

Novemberutmaningen

Pass 32 gjort, och det sista för november. Nu ska jag bara invänta listan från gymmet :)

Idag blev det 1 timme biceps. En av de muskelgrupper jag tycker är tråkigast att träna faktiskt. 
Rygg är väl favoriten just nu. 

I kroppen är det lugnt, men i hjärtat kaos.
Bokstavligen. 
Nästan så jag önskar jag hade träffat en rebound för att underlätta och undvika det som kom som ett brev på posten igår. Gråten i halsen hela dagen och kvällen. Känns knappast bättre idag.
Men, inte mycket att göra. 
Jag fick träffa exet igår, och mina barn, fick närhet och sen följde Mini Me med hem, och vi bakade och hade mys.
Sen på kvällen var en kompis över med sina barn, så fick paus i tankarna.
Det blir bra, jag vet det...

//fläskfia känner sig fläskig idag!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar