lördag 21 november 2015

Lite om mig

Vaknade tidigt, och fick med mig Elin till gymmet utan ett endaste "jag vill inte".
45 minuter axlar blev det. Är rätt trött i mina muskler nu.. Pass 27 - check
Sen handlade vi nybakat bröd, och när vi kom hem började några sakta men säkert vakna upp :)

Fixat mina draperier som jag har vid garderoben, fixat lite annat. Hängt med kidsen, eller de 2 små. 3 av se stora är iväg, bara en stor hemma :) 
Jag har ju 6 barn varannan helg, och 2 barn varannan helg, de andra dagarna är det jag och 5 barn :) 
Många reagerar på att jag är ensam med 5 barn, men jag tänker inte så mycket på det... Vi har ett underbart liv, och alla barnen är helt magiska. Flickorna är 6,10,13,15 och 17. Pojken (mannen i huset nu mer) är också 17.
Så, lite om mig :)

//mamman annorlunda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar