torsdag 7 juni 2012

Svullat

Igår så svullade jag. Grillat, nacho chips, 4 cola light (!!!), vitt bröd, pommes, 2/3 lakritsrem.
Och jag kan säga att det både syns och känns idag. Det är mätdag. Jag tror jag hoppar det idag.

Motion står på schemat. Helst hela dagen, men det finns inte riktigt så mycket tid. Som jag skrivit tidigare, det finns nog ingen som går upp i vikt så fort som jag, det är verkligen ingen överdrift.

Skillnaden igår mot innan bloggen, var att det jag åt igår, hade man kunnat dubbla. Så det är bra iaf.
Jag har ju inte samma hunger/sug. Portionerna är mycket mindre.

På lördag är det ju utgång, får väl hälla i mig alkohol (hatar egentligen att vara full o är det aldrig) så man pratar med Ullrik efter ;-). Skämt åsido, magen som nu är lika svullen som att jag var gravid i vecka 25, måste bort till lördag. Punkt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar