fredag 1 juni 2012

Mat = Föda

Nånstans på vägen nu har min konstiga syn på mat försvunnit. Jag är den jag en gång var. Är inte sugen på massa saker, äter toknyttigt, och ser mat mest som det  egentligen är; föda.

Kolhydrater äter jag i stort sett inte alls längre. Det är lättare för mig eftersom jag inte gillar pasta.
Kroppen är pigg, jag är pigg. Att slippa den där känslan av att känna sig som en blobb, slippa vara trött efter att ha tokätit på kvällen.

Jag har lååååång väg kvar, men nu är jag på rätt väg iaf. Dricker knappt cola light ens, den är utbytt mot Icas kolsyrade vatten Hallon/Grape. *rekommenderar*

Idag regnar det, så promenaden uteblir. Iaf så länge det regnar, men gymmet har ju öppet 24/7, så jag har väl egentligen ingen bra ursäkt att INTE gå.

Frukosten idag uteblev, och lunch blir tonfisksallad med ägg. Jag avskyr tonfisk, men jag kan ju inte leva på kyckling hela tiden.

Till middag blir det lövbiff, keso och sallad. *mumsigare än lunchen!!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar