lördag 2 juni 2012

Spånar lite

Idag krävde min kropp fett. Har inte ätit det alls på en vecka, mer än en avocado. Så det blev hamburgare med pommes till barnens lycka. Mamma åt samma mat som dom.
Den maten är INTE min favorit, men fick lite energi iaf. Köpte även en påse Kina Puffar till mig, som jag åt med gott samvete :-D

Jag börjar kunna ha lite kläder nu som legat och väntat i garderoben. En topp, ett linne, leggings i en strl mindre :-D, en jacka, ett par skor!!, en klänning. Det rör på sig.

I morgon tänker jag trotsa detta skitväder och gå ut och gå. Har ju faktiskt regnkläder, det är bara så satans kallt.

Jag har ju skrivit här att jag äter rätt mycket kyckling just nu, och läser ni i tidningen om att en MYCKET snygg kvinna börjat värpa, kan ni skryta om att ni läst hennes blogg.

Idag blev lunchen omelett med...Kyyyyckliiiiing...

I morgon ska jag laga omelett med sparris. Jag älskar sparris. Färsk, och gärna hårdstekt med mycket kryddor. Mumselischous!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar