onsdag 20 juni 2012

Sista semesterdagen o nytatuerad

I morgon är jag tillbaka for real. Idag firar jag min sista semesterdag med massa smärta.

Var i Gävle igår hos mi tatuerare (bor ju i sthlm), så idag har jag hyffsat ont. Skrev mina barn namn å ena armen, och gjorde i ordning en gammal på andra armen. Inte alls kaxig idag.

Vi åt sjukt onyttigt igår, och det har vart ganska onyttigt hela semestern faktiskt. Insåg igår att det är knappa 5 veckor kvar till den riktiga långa semestern, så nu ska jag fasiken lägga på ett kol. Vill ju våga vara i bikini på Skara. Förra gången vi var där dolde jag magen väl eftersom jag var gravid :-D

Så nu ska det bli rena mördarveckorna!! Vatten o bröd, och massa promenader.
Eftersom alla barn är hemma nu, så blir det väldigt lite gym, men desto mer promenader.

Vi syns i morgon

//Dunderfettot

2 kommentarer:

  1. Tycker det är härligt inspirerande att läsa din blogg!

    SvaraRadera