tisdag 5 juni 2012

Morgonträning

Ställde klockan på 05:30, och gick upp 05:40. Drack en kopp kaffe, och sen körde jag ett träningspass på 20 minuter.
Körde armar, ben och mage. Det är ju bara 2 dagar kvar till att mäta mig. Det galet tragiska är att tant röd är på ingång, och jag känner mig svullen :-(.
Men det är inte mycket jag kan göra.

På dagens schema står en powerwalk med stavar. Blir ingen jättelång då jag har lite annat att göra innan jag sen ska vara barnvakt.

Frukosten kommer blir en påse Naturdiet. Tycker de är galet söta (inte gott) men det är en sån där morgon när det känns som om allt kommer växa i munnen.

Lunch: bulgur och kyckling

Middag: Fläskkotlett med sallad.

Jag står så i valet och kvalet, för ev. ska jag och maken ha barnvakt och gå ut, och vad ska jag äta då?

- Hej, kan jag få en fettfri köttbit med sallad? *ångest*

Nu, mot dagis/förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar