fredag 15 juni 2012

Semester!!!!

Nu har vi vår första semesterperiod. Från idag till torsdag. Det känns såå skönt verkligen!!

I helgen är det handbollsturnering, Eken Cup, och på tisdga åker vi till Gävle och tatuerar oss :-D.

Men ni vill höra om min mat... Det går sådär, och har så gjort senaste veckan. En smörgås här, en halv pizza där, popcorn, en bit choklad, nacho chips. Det är så j-a illa. Den här feta blobben keeps on being fat.

Så min plan då.. (måste få säga att jag faktiskt skött mig exemplariskt nästan hela tiden, bara sista veckan) Jo, planen... Att skita i kolhydraterna fortfarande. Förutom vinet :-)

När jag inte äter kolhydrater, och framför allt mjöl, mår jag så bra. Inte svullen, bara helt enkelt toppen!!

Köpte en tunika idag på Gina Tricot, den sitter ok, men jag hade velat kunnat ha ett skärp i midjan, men det ser iiiinte så bra ut. Om 10 kg kanske.

Kommer uppdatera dåligt i helgen, men ska skärpa mig!!!!!!!

//XL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar