måndag 12 januari 2015

Trääääänat

På lördagen bidde det gymmet. 
Matmässigt så gick dagen riktigt bra faktiskt. Vi åt kyckling och pommes till middag.
Igår rörde jag mig inte mer än vad nöden krävde, och knappt det. Latmask AB.
Men idag har jag gymmar med en kompis som är i nästan samma size som mig. Och på gymmet hoppade jag hopprep för första gången på typ 20 år. Majj gådd vad jobbigt!!!! Fy faaaaaan säger jag. Och hoppa sakta går INTE. En heeel minut klarade jag...
Så jag har nu ett träningsmål: orka hoppa 30 minuter innan den 1/12 2015. Det känns just nu, som att det är större chans att jag orkar springa 1 mil...
Sen har jag 2 par byxor att komma i. De ena paret skulle jag gissa att jag kommer i om dryga 5 kg, det andra paret är det nog MINST 10 kg kvar från dagens datum.
Sen tog Å (tjejen jag tränat med) och jag kort på varandra, så nu finns bildbevis på denna kropp/hydda. Ska ta kort sen om en månad och hoppas nåt syns. Gör det det, kanske jag lägger in dom (om ni är snälla 😊)

//on My way

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar