måndag 26 januari 2015

5:2 modellen

Har du testat den? Fungerar den?
Jag fundilerar på att testa, då jag tror att den skulle passa mig de dagar jag inte tränar. Jag är ju som jag berättat tidigare en sucker för att skippa att äta.
Dock undrar jag hur det ska gå på kvällarna????!!!!! Kommer jag bokstavligen svälta ihjäl? För jag är helt säker på att jag kommer känna så... 
Jag får väl gå och sova klockan 19 :(
Men bortsett från svältandet på kvällen, tror jag den skulle passa. Har du nån åsikt om det hela??

Igår gjorde jag något som inte är riktigt jag... Jag tränade på kvällen.
Det var bara jag och 4 till där, så det var riktigt najs.
Tyvärr har mitt gym börjat trycka in maskiner så snart kan man inte röra sig där :(
Men jag har bara kortet till sista mars, sen byter jag gym. Från Flex, till Nordic Wellnes.
Då kan min mellantjej följa med också, som gärna vill röra på sig.

//5:2 eller inte är frågan...!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar