måndag 5 januari 2015

Hektisk helg

Har jagat runt efter min kära gravida bff (autokorrekt ville skriva "biff" vilket funkar det med 😄) på Ikea och rusta, så var jag heeeelt slut på lördagen. MEN, hyper som jag ofta är, så gjorde jag 1000 saker till. 
Gårdagen gick i städandets tecken. Rensat i barn nr 2:s rum för att förbereda inför soffan som ska komma, och fixat i minstas rum.

Maten går toppen, jag fördelar den under dygnet så jag ska slippa hamna i mina "jag äter som om det var min sista måltids" fällor. 
Idag har vi middag för några vänner, och de får äta hyfsat magert 😄
Grillad kyckling och ugnsrostade rotfrukter.

Pigg som jag är idag, har jag redan hunnit fixa tvätten, gjort kaffeplättar till barnens frukost (alla ungar ÄLSKAR kaffeplättar) och påbörjat förrådsrensningen. 

I'll be back 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar