söndag 25 januari 2015

Sorryyyy

Jag glömde bort er 😱
Jag hade i torsdags ett jobbmöte, som gav mig besked som jag önskat mig, så jag fick överskottsenergi de Lux 😄
Tränade på gymmet, och senare på kvällen tog jag en promenad till syrran, drack te och knallade sen hem.

Jag har hittat en app jag inte visste att jag hade i min lur, en hälsoapp. Den räknar steg, så nu försöker jag komma upp i MINST 12000 steg om dagen 😊

När man gått ner lite, tycker man det går så bra, och det är här jag brukar falla tillbaka... Lite att "ja men en smörgås gör ju inget, jag har ju gått ner" tänket.
Men nu när jag kommit på det, så är jag faktiskt strikt!! 

Igår tränade jag först här hemma, och sedan på gymmet. Resultatet är träningsvärk överallt haha.
Bowlade 90 minuter i fredags också, så det känns i högerarmen fortfarande.
Och vad säger det om mig? Jo, att jaga jävligt otränad.

Jag måste rekommendera en sida på insta. Sök på "jag tog beslutet"
Där kommer du hitta lite motivation. Där har de både tjocka och f.d anorektiker. Så det finns motivation för alla!

//still fat but on My way down...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar