tisdag 6 januari 2015

Motivation de Lux!!!!!

Vår resa i år är bokad!!! 😄😄😄
I vår sticker jag och maken med goda vänner till Prag :)
I våras var jag och mannen i Paris. 2 dagar innan visade det sig att min kompis med man skulle vara där samtidigt, så vi sammanstrålade där, o hängde ihop hela resan. Vi hade sjukt kul ihop.
På parisresan var jag lika stor som nu, och det var fasiken inget kul.. På gränsen till att hamna på ett fraktplan för stora djur 
Ett gammalt kort, men samma gamla glasögon.
Iaf... Det går riktigt bra nu. 6 dagar med rätt mat, har gjort att jag inte känner mig uppblåst, och jag är piggare än vanligt (jag är i normala fall som en liten dam på speed)
I morgon ska jag väga mig, håll tummarna nu!!!! Minst 15 kg ska bort innan maj 😁

//på G nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar