tisdag 27 januari 2015

Med Prag i sikte


Som jag skrev tidigare, ska vi till Prag i maj, vecka 21.
Mitt mål tills dess var ju att väga en specifik siffra. Den ser jag nu ut att klara utan problem 😄
Från att ha vara tvungen att gå ner minst 0,95 kg i veckan fram tills dess, är det nu 0,8, vilket känns mer rimligt.

Idag hittade jag även mitt älskade måttband, så i morse mätte jag mig. Inte roliga siffror någonstans, men de kommer bli.

5:2 gick sådär igår. Jag var så sjukt hungrig, så det blev 800 kcal o inte 500. Men jag är nöjd. Planen igårkväll var att jag skulle försöka träna som idag, och i 
morse var jag på gymmet i 80 minuter.
Ett stenhårt pass, där jag hade tillgång till fria vikter. Det är ofta upptaget där, men idag var jag solo.


Så nu är jag rätt mör i kroppen. Så skönt.
Snart ska jag iväg och köpa mina första springbyxor, känns som att jag behöver det. Går inte att träna i pösiga byxor.

//XL on her way dooown 😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar