onsdag 8 april 2015

Romantik på vårt sätt

På lördag firar jag och maken 23 år tillsammans, och 12 år som gifta. Att bara gå ut och äta middag är inte riktigt vår grej, utan i alla år har vi tävlat i biljard eller bowling. Men nu går inte det, så som den underbara fru jag är, har jag tänkte att vi ska fira idag istället.
Så jag har bokat bord på O'Learys under Tele2 arenan för att se Hammabys bortamatch :) 
Maken är hysteriskt inbiten Bajare, jag är en  mer normal Bajen supporter. 
Han blev glad iaf.
Ok, till saken... O'Learys serverar bara fet mat... Kollade menyn igår och måste nog komponera ihop nåt eget. O'Learys idag och vägdag i morgon är en sjukt dålig kombo...
Nu ska jag se till att få i Mini me frukost så vi kan åka till gymmet.

//O'Learys är för smala o lchf människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar