tisdag 7 april 2015

Going doooown

Neråt.. Och mitt i veckan haha..
Min kropp har hela denna tid gjort som så, att minus ibland på torsdagar, sen upp, trots att jag varken ändrar träning eller kost, men nu är det minus redan. Så jag hoppas den kör på ett vinnande koncept och fortsätter ner. Annars är jag inte i fas till Prag. Det är ju bara 6 veckor kvar, och det är 7,7 kg kvar... Sen måste jag väl tänka att mycket är muskler. Jag tränar rätt hårt och rätt tungt.

Och när jag når min första stora målvikt i Maj, ska jag skriva min startvikt, och lägga in bilder. Bli roligare så :)

Nu ska jag lämna mini me och sen åka till gymmet.

1 kommentar:

  1. Kul för dig! För mig är det tvärtom, går upp istället bara för att jag inte passat kosten under påsk... Typ 3 kg upp på 4 dagar som kommer tar typ 8 veckor att bli av med... Frustrerande!

    SvaraRadera