onsdag 1 april 2015

Flex, Insta, Löfte

Ok, jag suger på att vara en aktiv bloggare tydligen... Men nu har jag massa att skriva...

1) Vad hände med min instagram??? Jag lägger in ett kort från gymmet, och helt plötsligt har både den ena o den andra gillat fotot.. Och det är vältränade saker, nån PT, några (ja fler än 2 alltså) apsnygga tjejer med värstingkroppar (som min då asg) jag får inte ångest alls...

2) insikt del 527! Spegeln ljuger. Jag har gått ner. Både vikten och cm säger det, men inte spegeln när jag tittar på mig själv i helhet (så ingen säger annat om min nr 3 sen) Tittar jag på hela mig, är det som att inget hänt. Det tar ett tag för hjärnan att hänga med, jag hajjar det, men kom igen... 

3) Det syns!! På min arm. Jag ser min triceps, och biceps är inte helt gömd i en fettmassa size enormus. Jag vill ju ha synliga muskler i slutändan. Och självklart en snygg kropp som jag är nöjd med. 

4) starkare. Idag höjde jag ännu en gång vikterna, och nu på biceps, axlar och rygg. Gårdagen innehöll en höjning på squats. Supernöjd!

5) Min egen utmaning! Ingen stor, men ändå. 15 dagar utan socker och kolhydrater. Helt! Inte för att jag får i mig nåt direkt socker, men ändå. 

6) Löftet. Till er. Jag ska blogga. Oftare, intressantare, och bättre.

Over and out!





2 kommentarer: