fredag 10 april 2015

I survived

Vilket pass igår!!! Så sjukt tungt, men otroligt bra. Efter passet kunde jag knappt köra bil.. Att håll ner kopplingen fick mig att fundera på att ställa bilen och gå hem... 
Men idag när jag vaknade kändes det ändå ok. Inte jätteont alls. Vi får väl se i morgon.

Jag har ju blivit vågoman. Och idag firar jag att 13 kg är borta.! 13 kg... Helt otroligt. 6,9 kvar till Prag, och 26,9 kvar till mål, + - nåt kg då jag egentligen går på när jag är nöjd och trivs med min kropp. Sen väger muskler mer, och jag bygget rätt mycket, vilket jag tror är en förklaring till att det går sakta viktmässigt. Men jag vill att det ska gå sakta... Då hinner hud och kroppen med :)
Om jag slår ut det på de veckor som är kvar på året, så är det en nedgång på - 0,7 kg i veckan, vilket fortfarande är rimligt. 
Måste komma ihåg att kolla gym i Prag.

//no pain no gain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar