söndag 5 april 2015

Påsken och frestelser

Gårdagen var ingen bra dag..! Jag t påskmaten, och bara den fick kalorierna att skjuta i höjden. Sen förstörde jag mina 15 dagar utan socker med några godisbitar. Såååå... Jag börjar om, idag. 15 nya dagar.

Var på gymmet i morse (vilket jag inte var igår) jag tränade i 80 minuter, rätt hårt, vilket var precis vad jag behövde. 
Sänkte vikterna idag och körde fler rep i stället. Det kändes kan jag meddela. Damn!!
Då jag åt massa kolhydrater igår (jag kan meddela att jag hade gått upp 1,8 kg idag) så är det low carb söndag!! Livrädd att återfå mitt vidriga sockerbegär tillbaka.
Som ni märker behövs det så lite för mig.. Går upp sjukt fort. Man kan ju misstänka att jag äter för lite annars, och att kroppen då suger åt sig, men så är det inte. Äter mina 5 mål om dagen,  nyttiga och bra dessutom. Men jag får ge den här kroppen ett gäng månader till att fatta att jag alltid kommer äta 5 mål, så den slutar att spara och ta åt sig.

Så det är bara att gilla läget och äta på precisen och exakten idag!!

//skam den som ger sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar