lördag 10 februari 2018

Jumping

Idag testade jag något jag velat göra sen jag hörde om det, jumping. 
Man står på en liten studsmatta med typ styre, och hoppar på olika sätt till grym musik. Det var galet konditionskrävande, och så himla roligt. Tyvärr var det ganska dyrt, 150:-. För mig som redan har två träningskort så blir det dyrt. Man kan köpa 10 ggr kort för 1200:- och det funderar jag på att göra till våren :)
Träningen idag var första på två veckor. Jag har vart sjuk, och sen var yngsta sjuk. Men trots det, har jag inte gått upp varken i kg eller cm. Kanske jag och min kropp börjar komma överens nu?! 
I morgon är det gymmet som gäller, och sen ska jag och yngsta ha mamma-dotter dejt med biobesök och mys. 
Jag försöker verkligen att alltid få lite tid själv med var och en av mina tjejer. De är mitt allt och det är alla barn jag lever för, både mina biologiska och icke biologiska. En av anledningarna till att jag vill vara hälsosam! 

//Lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar