måndag 6 juli 2015

3 månader sen sist...

Oj... Jag har inte gett upp min viktnedgång, tvärtom. Jag kör hårdare än någonsin. 19 kg är borta, och det är säkert mer i fett räknat, men en hel del är muskler :)
Just nu är jag i en dålig matperiod.. Äter på tok för lite, och det märktes på gymmet idag. Körde ben och rumpa och jag var helt slut!! Kände mig överkörd av ett tåg efter.

Just nu inväntar jag samtal från tjejen som spray tannar mig. Med viktnedgång kommer lite självförtroende och intresset av att göra sig snygg(are)
Jag har gjort fransar, rakat av mig halva håret och igår gjorde jag något jag aldrig trodde skulle hända... Jag köpte klänningar. Bara för att ha lixom.. Känns ju så inte jag. 
Men det är förändringarnas tid nu, i mångt och mycket.
Jag har även börjat jogga.. Helt crazy haha.
Nu ska jag försöka pina i mig mat :/
//mindre fläskig

1 kommentar:

  1. Heja heja! Hälsningar från ditt största fan!

    SvaraRadera