torsdag 19 mars 2015

Torsdag

Jag har egentligen inget vettigt alls att skriva :)
Idag är den officiella vägdagen, och nu är det minus 11 kg.
Det gick fort ner på 2 dagar, - 1 kg
Mycket möjligt att vilodagen hade ett finger med i spelet, MEN jag är faktiskt övertygad om att min kropp äntligen fattat att det finns något som heter förbränning. 
Jag har ju pajat min förbränning genom mitt inte äta frukost o lunch och äta allt jag kommer över kvällstid. Så kanske det är en del av det hela.

Igår provade jag mina andra komma-i-jeans, och det är nära nu! Kanske 4 kg bort i fett räknat, så ska jag nog kunna ha dom. De är såååå snygga :D
Sen är som sagt målet efter det, Pragresan. Tills dess ska sammanlagt 19,9 kg vara borta. 

//målen är det som gör det roligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar