tisdag 3 mars 2015

Tisdag 3/3

Ibland tänker man inte klart. Jag tror det kan ha med åldern att göra, för hur fan tänkte jag när jag glad i hågen åkte o körde ett Body Pump pass idag???!!!! Noll insikt i att jag hade träningsvärk.. Kunde knappt köra hem. Och att jag hade lovat fina Å att vi ska träna ikväll... Jag kanske kan ligga på löpbandet bredvid Å?

Å är en av mina vänner som går under samma kategori som alla andra; helt galen, o så sjuk humor. 
Men hon har, precis som jag, självinsikt. Och hon förklarar hur det känns att bära klackskor och klänning när man inte är bekväm i det, på ett så målande sätt: som en kubik på högklackat iförd seglarduk. 
Så nu vet ni hur det är.. 

Nu ska denna arma kropp bege sig mot skolan och hämta mini me och hennes kompis.

//i morgon är en ny dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar