tisdag 10 mars 2015

Tisdag

Ok, ett par dagar sen sist. Lite uppdatering då... Hade ju vilodag förra onsdagen, och har vart på gymmet varje dag sedan dess.. I lördags testade jag och Fina Å aerobics... Majj gådd vad jag svettades.. Fina Å svettades inte. Det var inte hennes grej :D
Det var jobbigt och svårt när kordination inte är ens starka sida.
Men på söndagen körde vi ett så sjukt bra pass på gymmet. Det blev ben och bröst, och lite rygg. 
Efter det mördarpasset var jag hög på endorfiner.
Gårdagens pass inriktades på armar. Inte i närheten av söndagens pass, men jäkligt bra ändå. 
Idag är egentligen min vilodag, men svårt att hålla sig från gymmet, så vi stack dit och körde kondition i 45 minuter.

Maten funkar bra. Jag får i mig det jag behöver, och frukostvanorna är på G. Nu äter jag frukost iaf 4/7 dagar. Och det är stort för att vara mig!

I morgon blir det morgonträning då maken fyller år, och det ska firas på kvällen.

//mår så bra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar