söndag 15 februari 2015

Ur spår

Jag känner mig som en fillifjonka eller nåt... Ingen lust att träna alls. Men lust att promenera finns som tur är. I morgon SKA jag till gymmet. Vare sig jag vill eller inte. Om vädret tillåter ska jag gå fram o tillbaka (6 km eller nåt)

Jag är verkligen kär i 2 appar.. Lifesum (räknar ut calorier, man scannar EAN koden) och Hälsa appen som räknar steg den lilla rackaren.
Hur klarade jag mig utan dom förut?? De gör ju allt så enkelt!!

Sen följer jag på insta "jag tog beslutet", vilket ger lite push.

Jag vet inte om jag skrivit om d innan, men när jag bytte lur, försvann min säkerhetskopia, och mina foton!! Jag var heeeelt knäckt o under isen, men idag, fixade min underbara BFF det :)

Bildresultat för glad Så HÄÄÄÄÄR glad (gammalt kort på mig) är jag nu.

//Lycklig Fläskfia minsann




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar