lördag 28 februari 2015

Träningsnarkoman

2 timmar på gymmet idag. 90 minuter lyfta skrot, och ett 30 minuters sh'bam pass. Det känns i varje liten del av min kropp kan jag informera. 

På det gymmet har de repen man gärna ser i biggest looser, och maj gådd vad tungt det var. 
Jag ska ärligen säga att repen får vänta tills kondition och muskler är mer än idag.
Middagen idag blev tacos. Jag åt så pass att kalorimängden fortfarande är ok, och jag har kalorier kvar till kvällsmålet.

Jag har fortfarande problem på kvällarna. Blir så sjukt hungrig. Nu vet jag ju om det, och sparar så jag kan ta något litet. Men önskar och hoppas att det försvinner.

Var på kalas idag, och lät bli allt gott. Blev bara kaffe för mig :)

Nu ska jag dö i soffan.

//dansar inte mer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar