måndag 23 februari 2015

Ja ja ja

Nu e jag här igen :)
Jag har haft lite mycket, inte vart på gymmet, men rört på mig. Vikten har då resulterat i plus minus 0. 
Iaf.. Igår var jag på ett nytt Flex (gym) i tyresö. Riktigt najs! Och nästan inget folk. 
Å och jag tränade riktigt bra. Höjt benpress till 60 kg nu (började på 30) känns sjukt bra. Idag insåg jag att jag hade höjt bröstpress från 7,5 till 17,5.
I morgon ska jag öka till 20 kg.

Det var ju 3 :e dagen i rad på gymmet idag. 
Jag och Å såg en till tjockis på gymmet idag. Det var skönt att vi var 3 iaf. De resterande 35 på gymmet var smalisar. Vi var alltså inte majoritet :/(om ett år tillhör vi smalisarna oxå)
Å är en mycket sjuk människa (på ett positivt sätt) hon ser till att vi stenhårt tränar magmusklerna genom skratt. 
Så vi kommer vara 112 åriga smalisar sen, med grymt 6 pack. 
Nu ska jag dricka upp mitt vin, lägga 3 av 5 barn inom kort, och njuta av tystnaden.

// på ett vv möte skulle jag vara majoritet iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar