onsdag 3 juli 2013

Jo men hej

Promenader ger inte mycket... Var ju helt säker på att jag nästan skulle vakna smal, men inte. 
Ett hekto lossnade från min kropp.. Ett ynka pyttelitet hekto.
Men jag väger mindre än igår iaf :)

Jag var ju rätt stolt över att jag inte vägde mig så ofta förut.. Nu väger jag mig varje dag, och är väl rätt ostolt över det, men det funkar just nu för mig. 
Att se att den där jämarns vågh-et pekar nedåt. Varje dag.

Jag ska om mindre än två veckor köra upp till min syster (som bor låååångt upp i skogarna) och förutom att ha lite (???) koll på våra tillsammans 7 barn, mina hundar och hennes man, så lär det nog bli massa tid att gå gå och gå. Och springa. Från myggen. Jag har hört att det är ofantligt mycket mygg i de norrländska skogarna.
Mycket hänger även på om jag hittar upp. Med tanke på min totala avsaknad av att hitta, med eller utan GPS, så kanske vi hamnar i Göteborg. Det är sånt man inte vet.

Känner att jag kommer från ämnet lite. Vikten var det ja... Ja som sagt det var ett hekto ner. Thats it. 
Nu ska jag snart lämna Elin (nr 3 i tjejmaffian) på förskolan. Sen ska jag kanske åka till gymmet. Kanske. 

Jag sa K A N S K E

//XL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar