söndag 4 oktober 2015

Söndag 4/10

Haft en superhärlig dag! Fixat med trädgården, bakat kanelbullar med 2 av barnen, sen kom min svägerska med familj och svärmor över på nybakade bullar. Supermysigt!! 
Sen lagade jag mat till kidsen, badade en stackare, läste saga osv, och nu när jag sitter med en av mina tjejer så inser jag att jag inte ätit ett endaste dugg på hela dagen!! Va f*n... 
Måste skärpa mig, går ju inte ner nåt när det blir såhär. 
Mår lite sådär till o från, men måste ju äta!! *suck*
Nä, det är en ny dag i morgon :) 
Ska sätta mig nu o planera maten för i morgon!

//det svältande puckot...

1 kommentar:

  1. Hej!

    Mitt namn är Janneke Wackerberg och jag frilansar en del för Viktklubb.se. Jag skulle gärna vilja ha kontakt med dig för att eventuellt göra en intervju som sedan publiceras på Aftonbladet.se. Du får förstås läsa texten innan. Maila gärna mig på: janneke.wackerberg@storyofyou.se så kan jag berätta mer :)

    Allt gott,
    Janneke

    SvaraRadera